Kereminannesiii ben daha 14 aylık evliyim bütün beyaz eşyaların altus mini fırını da altus almıştım ama o kadar kötüydü ki ya kek yapıyorum asla ama asla kabarmıyor üstü kuruyor ama içi pişmiyor, kurabiye yapıyorum üstü takır takır oluyor içi hamur oluyor, aklına gelebilecek her şeyi yaptım fırında köfte patates de aynı şekilde üstleri kuruyordu ama içleri asla pişmiyordu, ilk başlarda yapamıyorum olmuyor vs diye düşündüm eşimde hatta bunların neden üstü kuruyor içi hiç pişiyor yapamıyorsun vs diyordu kötü anlamda değil ama oda farkındaydı sonra bana simfer aldık, yoğurt programı falan var, fırın geldiğin de ilk işim kek yapmak oldu acaba sorun bende mi değil mi vs diye o kadar güzel kabardı ve pişti ki anlatamam, kesinlikle simfer, her şeyi muazzam pişiriyor altı üstü içi her Yeri mükemmel pişiyor her şeyin ❤️😊