Melisa5566 Sabah 9da yatışım yapıldı canım 12de ameliyata girdim saat 2ye doğru ayılmısım islem bitmiş gözümü açtığımda basimda bi hemsire 20 gunluk bebegi varmis ameliyat boyunca sütleri akti diyodu onun uyandım ve bebeğimi özledim diye sayıklıyordum. Doktorum 3 4 saat sonra bebeğini emzirebilirsin dedi evde annemler mama veriyo ve virus var diye getirmeyin dedim çocuğu. Ama akşam saat 8de susturamamışlar meme aramış yanima getirdiler ve yatakta yatarak emzirdim o gece benimle kaldi sabah beraber çıktık. Ben bir gün yattim canım. Ama yaninda biri olsa daha iyi olur çünkü ben anesteziyi fln istifra ederek atmıştım vucudumdan birde deliklerin birinde hortum vardi kan için oda akmisti hep camasirlara