Bende olacağım hep erteledim araya hmikelik doğum girdi bebeğim 5,5 aylık kucakcı ben dışında kimse de durmaz sanırım bir müddet daha ertelicem ağrı yok bende de polipler var bayağı büyümüşler şimdi nasık bilemiorm o zamanda acil demişti doktor böbrek taşı ameliyatı birde bebeğimi kaybetmiştm kürtaj derken toparlanamadım ameliyt kalmıştı sonrasında da tekrar hamile kaldım yine kaldı bakalım kısmet ne zamana artık.
Rabbim yardımcın olsun keşke anneniz gelebilse bebek de var sizin için çok iyi olurdu inş biran önce toparlanırsnz hiç zorlanmazsnz