MERAL58 Minikadam25 ben kullanıyorum duru granül. Bi ölçek makine Gözüne ondan atıyorum makineye çamaşırlarını atıyorum bebişin bide baby me nin leke çıkarıcısı var onuda makine içine az Bi şey atıyorum 30 derecede mis gibi oluyor 😊tavsiye ederim
MERAL58 Minikadam25 girileşmiyor gayet güzel çıkıyor makinem güzel yıkıyor senin makinen nasıl yıkıyor
Minikadam25 Nilinannesiii mühendisinoglu sayfasında içeriği temiz deterjanlar var onlardan bakabiliriz aslında 🤔
Neib Minikadam25 ben kullanıyorum çok memnunum ek gıdada sadece her lekeyi çıkaramıyor ama kaka lekesini mutlaka çıkarıyor granül dışında kızıma hepsi alerji yaptı şimdilik mecbur bunu kullanıyorum
Neib Minikadam25 aynen bizde de öyle sıvı çoğu bebek deterjanlarından denedim bebek yumuşatıcıları vs hep alerji yaptı birtek granül deterjan yapmıyor birde iyice ütülüyorum öyle yumuşuyor yoksa sert sert kalıyor çamaşırları🤦🏻♀️