Minikadam25 Kızlar kullananlar yorum yapabilir mi oğlumun beyaz kıyafetleri sanki iyi yıkanmıyor sizde de aynı durum var mı?
Aslihn Minikadam25 ek gıdaya geçtikten sonra cikarmiyo evet cikmayanlari elde yıkamak gerekiyo ilk galiba
gokcekizinannesi Minikadam25 sadece güzel kokuyor hiç bir lekeyi çıkarmıyor. eğer leke olduysa hemen müdahale ediyorum prille citiliyorum sonra makinaya atiyorum
CigdemAslan Minikadam25 Oğlum 3 aylık öncesinden alıp stok yapmıştık ama memnun değilim.Mama kullanıyoruz kakasını yaptıgında kıyafetlerinden zor çıkıyor.Bende bitmesini bekliyorum değiştircem.
Mires Minikadam25 canım ben lekelerin üzerine baby me nin leke çıkarıcı deterjanından döküyorum makineye atıp dalan ın granül sabunuyla yıkıyorum tertemiz oluyor😊
Minikadam25 Aslihn ek gıdaya geçmedik leke olmuyor da beyazlar pek beyaz olmuyor gibi önereceğiniz bi deterjan var mı bembeyaz yapan🤗
gokcekizinannesi Minikadam25 hmm o konuda bir fikrim yok canim. bizim atletler de falan sıkıntı olmadi
tombikdonerkankasiiskender Minikadam25 aynı bizimde öyle sırf parfüm sls falan içermiyo doğal diye kullanıyorum ama beyazlarımız iyice grileşti resmen 🤦🏻♀️
Emine1002 Vala leke filan cikarmiyo bazen kakamiz taşıyo elimde surtuyorum önce öyle atıyorum yoksa asla cikarmiyo bende değiştiricem ama ne alacagimi bilmiyorum
Minikadam25 Emine1002 bende bilmiyorum içeriği temiz diye kullanıyorum ama memnun değilim Ariel yada omo sıvı düşünüyorum 🤔
GramPozitifBakteri Minikadam25 ben kullanıyodum bıraktım dalinin lavantalısına geçtim yine granül sabun şeklinde..yumuşacık ve tertemiz yapıyor istersen 500 gr alıp bi dene
Eymiiii Yani ne lekesi olursa olsun elde hemen vakit geçirmeden çitiliyorum beklediği taktirde hiç bir deterjan çıkarmaz diye düşünüyorum o kadarını beklemeyin bence
Eda-Ece Minikadam25 ben de duru kullanıyorum ve hiçbir lekeyi tek başına çıkarmıyor. Kızım anne sütü alıyor sadece onun kaka lekesini bile çıkarmıyor hiç bekletmeden makineye atıp yikamama rağmen. Öncesinde mutlaka aspirin veya bulaşık deterjanıyla çitilemek gerekiyor🤔