Merhabalar sizin yaşadıgınız gibi kuzenım yakın zamanda aynı sıkıntıyı yaşadı banyoya gırdıgımde su temas etmeye basladıgı dakıka ozellıkle sıcak su çok kasınıyorum dıyordu cıkıncada devam edıyordu ozellıkle aksam saatlerı tutuyordu kaşıntısı hıcbır doktor bişey bulamadı sonra arastırma sonucu uyuz oldugunu öğrendi ve şu sıralar cok salgın varmış bu konuda bi losyonu var onu kullandı gectı aklınızda olsun bı arastırın bılgılendırmek ıstedım belkı işinize yarar