Kizlar meraba yıllardır bu sorunu yaşıyorum banyo yapmaktan sogudum artk hangi doktora gittiysem çare bulunmadı alerji hapı veriyorlar işe yaramıyor her gitmemde başka çeşit veriliyor ama işe yaramıyor banyo yapıyorum çıktıktan sonra çok kötü kaşıntı oluyor sanki vucuduma iğne batırıp çıkarıyorlar ölmek istiyorum o an sinirden titriyorum istiyorumki bi uyuşturucu alıp uyuşayım bazen diyorum kendimi aşaği atacam çok kötü oluyorum ağlıyorum artik banyo yapmak istemiyorum buraya yazmamn sebebi acaba varmı benim gibi olan çözüm bulan gercekten bıktm artk ne yapacağmı bilmiyorum bebegimi emzirmesem tüm hapın hepsini içecem o derece yani bazen kıyafet degistirdigim zamanda oluyor sizce neden olabilir 😔