Koalammm iki yaşına yakın bir zamanda bıraktırdım ama oğlum sadece uykuya yattığında İstiyordu onun dışında gün içinde istemiyordu zaten zamanı 2 -2,5 yaş bırakmak için zaten emme refleksleri de azalıyor eskisi gibi olmuyor ben bırakmayı bir deneyeyim dedim o gün öğlen uykusunda vermedim bir iki söyledi duymamazlığa geldim mızırdandı ama çok uykusuGeldiği için uyudu akşam da yine aynı şekilde bir hafta kadar meme meme diye uyumadan önce söyledi ama öyle ağlama tutturma falan şeklinde değil baktım iyi gidiyor istikrarlı davrandım o zaman bıraktı