Emziğin ucunu kestim aaa bu bozulmuş annem tamir edilmez artık çöpe atalım en iyisi dedim bırakmadı ilk baş emdi emdi bir tuhaflık olduğunu anlayıp ağzından çıkardı. Sonra bıkmadan emdi hatta daha çok sevdi en son birlikte bir poşete attık çöp diye. Neyse 8 gibi uyudu emziksiz oh dedim herhalde çabuk atlatacağız fakat 8den bu yana 3 defa uyandı ağladı bende bugün sabahtan bu yana baş ağrısı çekiyorum sanırım kaldiramayacagim için geri verdim emziği 🥺
Ne yapmam gerek başka bebekler emziğin ucunu kesince direk atıyormuş bizde neden tersi oldu 😀