Berenikomm CankizimRavzam Aminnn yaaa☺️ Vallahi çok tatlılar ☺️ Allah sizin de evladınızı size bağışlasın🙏
Ilkem Berenikomm benim oğlum suan 2 buçuk aylık hala aynı bi sknti olsaydi doktoru söylerdi bebeklerde normal ☺️
Aydan123 Berenikomm normal canim benim oglan 3 aylik daha 2gun oldu sakin kaka yapdigi hep gurultulu yapardi bazen bos bulunub korkardim sesine 😂
Berenikomm Aydan123 valla ben de korktum bi kaç kere :))) iyi bari rahatladım normal demek ki teşekkür ederim