Berenikomm Merhaba anneler, çok acemiyim daha. Bebeğim günde 2-3 kere kakasınu yapıyor, ama böyle bazen gurultu şeklinde kakası da sıvı şekilde, normal mi ?
CankizimRavzam Berenikomm normal kuzum zamanla katilasir ama geneli zaten sulu oluyor kakasinda mukus kan gormezsen korkma sakin sesli olmasida normal gazini atiyor
Ahimess Berenikomm kakasında mukus kan görmediğin sürece korkma. Bir de kaka zamanla yeşil olabilir o zaman da korkma günde 4-5 normal ilk zamanlar sonra zaten 2-3 güne bir yapıyor bazen 1 haftaya ancak yapıyor doktorlar 10 güne kadar normal diyor.
Aydan123 Berenikomm normal canim benim oglan 3 aylik daha 2gun oldu sakin kaka yapdigi hep gurultulu yapardi bazen bos bulunub korkardim sesine 😂
Berenikomm CankizimRavzam yok kakasında öyle bişey.sarı parçacıklar var ona da doktor normal dedi. Gazı mı çıkartıyordur mantıklı Aslında.çok teşekkür ederim😊
CankizimRavzam Berenikomm rica ederim canim sormak istedigin ne varsa burdayim bilgilerim dogrultusunda cevaplarim
Annebalisi Berenikomm Bide kakası yeşilse üşütüyor olabilir. Ama sesli bi şekilde yapması muhtemelen gazdandır. Önemli bişey değildir yani zaten anne sütüyle beslendiği için sıvı olmasıda normal.😌
CankizimRavzam Deletedmom4018 yani sümüksü yapi demek kuzum kakasinda gordugun an doktora sorman gerek
CankizimRavzam Berenikomm tabi ki kuzum 😍 RABBIM SANA bagislasin evladini hepimizin evladini cok ballar ya cookk 😍 MASALLAH
Berenikomm CankizimRavzam Aminnn yaaa☺️ Vallahi çok tatlılar ☺️ Allah sizin de evladınızı size bağışlasın🙏