Dorika Bak biz dikişsiz sünnet yaptırdık.Dikiş yok, kanama yok, enfeksiyon riski yok ama Doktor bize bile antibiyotikli merhem ve bardak kullanımı verdi. Hatta bardağı kendileri verdiler. İlk gün novalgin kullandırdı acısı başka birşey kesmez dedi ama biz 11 aylıktık. Sünnet olduğunun farkın a bile varmadı, 1 kere bile ağlamadı tüm bunları uygulayınca.