Cnngn iyiki yazdın burdan ve ben iyiki gördüm galiba anne pek bilgili değil sesini pek duyuramıyor hesaba girdim ve bir baktım adana bende adanalıyım yüreğir de oturuyorum anneye mesaj attım benim oğlumda mikrotia hastası maddi çok fazla yapamasam da yine de elimden gelen herşeyi yapacağım inşallah 🙏🏻