AnneAnne1 ben 5 senedir kullanıyorum çok memnunum sizin aksinize tavsiye ederim. Yıkaması evet zor mekanizmadan sökünce üst kısımlarını lastikle bağlıyorum makinede dağılmasın diye. Ama takmasıda çok kolay pıt pıt yerlerine geçiriyorsunuz. Ayrıca araları açık diye geçebiliyorum kolayca balkona. Ve çevirince güneşlik oluyor bence çok kullanışlı demekki siz kullanamadınız ben mutfakta kullanıyorum beyaz benimki sürekli yıkıyorum hiç bişey olmadı. Her evime gelen bayılıyor