AnneAnne1 Selam kızlar. Aranızda bu perdeden kullanan var mı? Kullanmayı düşünen varsa aman aman diyorum. 2 sene önce yaptırdım heves ettim. Tel tel bu araları hep açık. Bi adı var mı bilmiyorum 🙄 yıkaması eziyet her parçasının kornisi avuç içi kadar makinaya zarar verir diye çarşafa sarıyorum. Takması ayrı eziyet. Bide parçaları kırıldı hep ıcersi gözüküyor. Mekanizması bozuldu açılıp kapanmıyor. Dünyanın parasını vermiştim. Yazık oldu. Sonunda eşimi ikna ettim normal tül yaptırıyorum 😂 [url=https://hizliresim.com/1uNien][img]
Rizeligelin AnneAnne1 aralıklı perde diye geçiyordu bende çok heveslenmiştim perdeci vazgeçirmişti valla sağolsun bahsetmişti zorluklarından kolay gelsin size biran önce kurtulun bari
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AnneAnne1 Yakından atsanız daha net.görebilirdim. benim perdeme.benziyor dik cizgileri var değil mi? Seve seve kullanıyorum. Yıkadım taktım vs. Ne bzoul a ne açılma yasamadım çok kullanışlı bence. ☺️
nursocum AnneAnne1 kesinlikle almayın 1500 TL sadece mutfagı yaptırdım şuan sadece güneşlik var mutfagımda bi ara fırsat bulursam eski usul yapıcam
Elmaliturta_ AnneAnne1 ben de birdaha perde yaptırırsam bundan düsünüyodum😦 hic duymamıştım zorluklarını iyi ki uyardınız
AnneAnne1 Rizeligelin bizim perdeci denemek istedi sanırım o yüzden hiç vazgeçirmedi. Kendisi bile zor taktı. En son dedi abla valla ilk sana yapıyoz bunu 🙄
AnneAnne1 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben kesinlikle memnun kalmadım. Bugün kaç perdeciye gittim tamir olur mu diye at çöpe dedi hepsi 🙄
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AnneAnne1 Bu benimkinden değil. Benimki normal tül. Bu mekanizmalı vs. 🙈
mirayybebek AnneAnne1 bende alacaktım iyiki almamısım birde herkesde var diye geri tercih etmedim klasik fon perde diktirdim at yıka kirlendiğin hissettiğim an
Kvldn7 AnneAnne1 dikey perde balkon için düşünüyordum ama mekanizması hemen bozuluyormuş fakat mekanizma garantisi veren satıcılar var sizin ki ithal mı yerli mi
dunyam2020 AnneAnne1 bende bugun bakmıstım guzel demıstım bende katlamalı oerde yaptırıcam kenarlarınada fon
AnneAnne1 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet mekanizmalı hem ortadan açılıyor ikiye. Hemde güneşlik ve tül givi oluyor. Ama şuan ikiside çalışmıyor 🙄
mysweetbaby AnneAnne1 ben kullanıyorum salonum ve mutfağımda.lens perde diye aldım instagramda perdelens sayfasından.evet yıkama biraz teferruatlı eşimle hallediyoruz zaten senede 2 yıkıyorum salonu valla.bozulduysa aldığınız yere sormalısınız başka perdeci anlamaz bunlardan.bizimkinin ucu kırıldı sağolsun firma kargoyla yedek uç gönderdi birde whatsapptan nasıl takılacağının videosunu attılar eşim halletti.ama eşim olmasa uğraşamazdım tabiki eski usul çok daha kolay yıkayıp takması ama genel olarak memnunum
minikailemmm AnneAnne1 görünüş olarak cok güzel duruyo ama kullanşlı degilse dedigin gibi hiç iyi degilmiş ben hep düz tül diktirdim eve sade olması hoşuma gidiyo fon bile kullanıyorum sadece salon kruvaze oldu oda avangart salon diye zaten orasıda hiç kullanılmıyor 6 8 ayda Bi yıkıyorum
AnneAnne1 minikailemmm evet bende görünüşüne aldandım. Gercekten güzel duruyor severek aldim. Ama pişman oldum
zeynepalp Esim perdeci biz bundan çok yapıyoruz. Boyle şikayetler hiç almadık. Zaten perdesinde sorun yaşayanlarla ilgileniyoruz valla tadilat yenileme ne gerekiyorsa yapılıyor. Ayrıca bu perdeyi siz değil de stor zebra yıkayan yerlere vermelisiniz.