ilkey27 minnakbaby tamam canım mutlaka bunu deniycem saat tutarım öyle uyuturum uyanınca uyuturum gündüz inşallah düzelir
minnakbaby ilkey27 gunduz uykulari duzene girdikten sonra disi gelse bile gece bu kadar cok uyanmaz 😊
minnakbaby Hilalll000 belki gelisimi iicin oyle demistir bilmiyorum. Ama gördüm ve tecrube ettim gunduz biraz eksik uyusun gece cok uyaniyor ama normal uyudugunda gece cok iyi bizde hep boyle oluyor zaten uyku eğitiminde de once gunduz uykularini duzenleyerek baslaniyor
ilkey27 minnakbaby uyku uykuyu getiriyor dedikleri bu herhalde bugün iyice gündüzleri uyutuyorum inşallah gece de uyur
Full ilkey27 bence 4. Ay atagindasiniz. 4. Ayda uyku regresyonu yasiyorlar. Herkesde farklilik gosterse de ortalama 35 gunluk bir atak. Sonra duzeliyorMUS. Benim oglum duzelmedi 8 aylik hala maksimum iki saatte bir uyanir. Allah yardimciniz olsun