Zeyn3 E bebek ın bezı varmış bayb mee dıye kullanan var mı acaba prima premium çare kullanıyoruz ama değiştirmek ıstıyoruz
Mucizemveben BinnurYasin23 Allah Allah molfix de de çok memnun kalan var aslında ama komili de her markette bulunmuyor maalesef
BinnurYasin23 Mucizemveben aynen onunda öyle bir sıkıntısı var ama cidden ben molfix kullandığım zaman günde 3 defa baştan aşağı içliklerini değiştiriyorum oğlumun sırtına kadar kirletiyor çok sızdırıyor
Adensu Rabiaaa06 iki cocugumda prima kullandim ucuncusunde sleepy kullaniyorum gayet memnunum sizdirma falanyok birde benim yasadigim yerdeki herkes komili kullaniyor cok memnunlarmis
ALiAslan Rabiaaa06 minies memnunum dokusu prima gibi sadece Migroslarda satılıyor bilginize fiyat olarakta çok uygun
Kmrnatt Pişik için desitin kullanıyoruz içeriği diğer pişik kremlerine göre daha iyi (sudocream bepanthol unibaby sebamed gibi) bez olarak da prima premium care kullanmıyorum içeriğinde kimyasal bi losyon var cildin hava almasını engelliyor ve taşma yaptı sleepy ve molfix gayet iyi. İnstagramda muhendisinoglu diye bi sayfa var çocugu için araştırma yapan bi babaya ait sizde o sayfaya bakıp bu tarz şeyleri öğrenebilirsiniz Bende oradan edindim bu bilgileri☺️
Aybk Rabiaaa06 Ben normalde sleepy kullanıyorum en basından beri 2 aydır çok memnunum, bugun sleepynin yeni cıkan külot bezini denedim, bayıldım valla hem giydirmesi çok basit hem cıkarması, ne sızdırma var ne bir koku tavsiye ederim 🤗