MelisDindar Rabiaaa06 molfix kullandık beli kısa olduğu için olan kaka dışarıda 🤦🏻♀️ Goon aldık ve okdar memnum ki çiş yaptıktan sonra elimle dokunuyorum kupkuru ve beli yüksek çok rahat ettim
Mrtnur Deletedmom_297 sıkı baglamadgn için olablr esniyor zaten ya kendsi bende prima kullanıyorum sıkmıyodum pek sorna sıkı bagladım yaptıkca şişşyk bez ee oda genişletiyor
Mrtnur Deletedmom_297 allah Allah benimkide yağonca maşallahı var ama öylr bi kac krz harcnde bidaha da taşma olmadı 😊😊 (sabah bi uyanıyorum yatak falan batıyomus hahahhaaj)
Deletedmom_297 Mrtnur bizim sürmeli oluyor sleepy aldım pek beğenmedim minies bakıcammm geceleri prima takıyorum çişte sıkıntı ypk kaka da var
glam Rabiaaa06 ben prima premium care kullanıyorum, normal primayı da kullandım. Sürekli yıkıyorum poposunu, burts and bees pişik kremi kullanıyorum. Islak mendil daha az
Meroll Rabiaaa06 sleppy ile başladık hiç memnun kalmadım sonra primaya geçtim o da çok sızdırdı sonra numune molfix denedim çok iyi geldi hem de pişik çok az olmaya başladı.MOLFİX yani...