Valyria niye bi düzen kurmak için ugrasiyosunuz daha küçük tamam küçükken alışsın diye yapiyosunuz ama ne zmn uykusu gelirse o zaman uyur benim bebeğim kolik bebekti inanın o 3.4 saatlik saati dolana kadar evin içinde kucakta dolanıyodum akşamları 7 de başlayıp 11 e kadar ayakta oluyordu sonra uyuyordu gece emmeye kalkıyordu şimdi 12.30 da yatıyor isterse emmeye kalkıyor isterse kalkmıyor