iremnurkilic Ozlem98 kızım 2 ay 6 günlük ilk doğduğu günden beri evy baby kullanıyorum ve çok memnunum hiç sorun yaşamadık☺️
seydaac Ozlem98 lastiklerine dikkat etmedim ama emiciliği hiç yok desem yeridir. Bir kere almıştık kullandığımız bezi bulamayınca. 1saat olmadan çişi sızdırdı, açtığımda da resmen kızımın poposu su dökmüşsün ıslaktı. Diğer bezde kupkuru olurdu.
SeymaBeyza Ozlem98 ben iki hafta olmustur evy baby aldim hepsiburadan ucuzdu.Normalde molfix sleepy takiliyorduk.Kullaniyorum bir sorunla karsilasmadim suanlik.🤷♀️