Ozlem98 ilk doğduğunda Molfix kullandık. Tasma yaşadık ama o bebekle alakli oluyor bence. Bazen yoğun yapabiliyor. Daha sonra içinin mavi olmasını sevmedim evybaby e geçtim 7,5 aylık olduk 9 kilo kadariz 5 numara kullanıyoruz. Tasma falan bence bebekle alakalı çok yapması ile ilgili. Pisik olmadı bezle alakalı pişik yok sadece diş evresinde birde enfeksiyon olmuştu tahlil poşeti yüzünden oldu. Biraz kalın diğer bezlere gore. Ama yani oda önemli değil. Günde 5-6 tane gidiyor iyi geldiyse bütçede önemli tek maaşla demi