Vanela06 ben geçen hafta tam 3 aylıkken yaptırdım ilk dozunu 311 tl fiyatı rotarix markası. Sağlık ocagında yaptırdım hemşire yavaş yavaş ağzına sıktı ilacı şırıngayla. Ben emzirdikten 1 saat sonra götürdüm çünkü kusan bir bebek. Aşıdan sonrada 1 saat sonra emzir dedi kusmasın diye yarım saatte etki gösteriyor zaten. Bir yan etkide olmadı şükür