Vanela06 valla yanlis hatirlamadiysam iki ve dördüncü aylarda yap mis tim
Hemşire bana alıp yapın diye arıyordu ben pandeminin cafcaflı zamanında yaptım o yüzden hemşire gelme diyordu asi gelince kalmıyordu geldiğinde bize kalırsa koşa koşa gidip normal aşıları vuruluyorduk
Asi haftalarimiz kaydigindan rota kaymasin demisti