Gizemert Anayim-ben 38+2 de sezeryanla doğdu 3750gr 52 cm doğdu. Şimdi 6 aylık kilosu ve boyunu bilmiyoruz daha 😁
sayrannannesi Anayim-ben ay herkese bakıyorum 3000 gram üstü benin 38+3 doğdu 2650 gram 48cm doğdu tabi gelişimi gerideydi o yüzden alındı.
kubraersin50 Pikabu anne sütü canım doktor mama olsaydı azalt derdim dedi. Kilosu biraz fazla ama anne şutu içen Çocuklar obezite olmaz
Depresif_polyanna Anayim-ben 38+6 da 4 kilo 54 cm doğdu kızım, 15 aylıkken 11 kilo 83 cm di. Şu anda 21 aylık 12 kilo ama boyunu bilmiyorum.