Nzehra4654 Anayim-ben 38+5te doğdu 2970 gram 48cm 4günlükken 70gram ödem atmıştı. Şuan 17günlük olduk daha bakmadık 🙊
Anayim-ben elizabeth ya cocuklardan kafa kalmadı ki 😁😁 başlık değişiyor mu 😬 38 haftalık doğan ve şuan 15 aylık olan bebekler aslında sormak istediğim lakin eksik yazmışım
226anne-26 Anayim-ben 1.inci oglum 51 Santim 3550 gram 2 inci oglum 50 santim 3500 gram 3 üncü oglum 50 santim 3500 gram 4 kızım 49 santim 3 kilo dogdu hepsi sezeryan ve 38+3 lerde dogum yaptım
kubraersin50 Anayim-ben 38+4 3740 gram 53 cm doğdu 1 aylıkken 5300 gram 58 cm oldu suan 1ay 14 günlüğüz 2.ay kontırulınde bakacağız kaç kilo olmuşuz ☺️
kubraersin50 Pikabu anne sütü canım doktor mama olsaydı azalt derdim dedi. Kilosu biraz fazla ama anne şutu içen Çocuklar obezite olmaz