Canan38 geçmiş olsum canım geçer üzülme sakın. benim daha 3 günlükken sarılık oldu 14 dü. Sütüm hemen gelmedi sanırım o yüzden aç kalmış olabilir hiç uyanmıyordu. yüzü ve gözünden anladık sarılığı hemen doktora gittik bize doktoe 24 saat anne sütü verme sadece mama ver dedi bizde öyle yaptık sebebi ise anne sütü sarılığı olablir diyyeymiş etrafımda herkes şaşırdı anne sütü yasak diyince ama geçti öyle böyle her doktor farklı tabi. Ama bu süreçte biberona alıştı 2 günde memeyi zor tutturdum o kötü oldu işte. Neyseki 5 gün boyunca kan tahlili aldılar kontrol amaçlı 18 olunca yatırcakto aöa çok şükür 14 den yükselmedi git gide azaldı😊