Biz de 5. Gün kontrolde gittiğimizde sarılığı 21 çıkmıştı. O gece hastaneye yattık. Ertesi gün değerler düştü 🙏🏻 Bol bol emzirin ve mama verin. Hiç üzülmeyin, düzeliyor hemen ❤️ Ben çok ağlamıştım o gece, çok şükür ertesi gün almıştık yavrumuzu. Hemen toparlıyorlar