Ranaemie Aalya canım isilik olmayabilir.bizde isilik sanmıştım süt alerjisi cikti advantan diye bir.krem kullandim ondan snra gecti mutlaka doktora gitmelisin isilik gbi durmuyor çünkü
Ranaemie Aalya kesinlikle doktora gitmelisiniz çünkü yaşadım bizzat isilik sanıp günlerce bekledim dahada çoğaldı mutlaka doktora gidin
Aalya HsnyErbayCetin doktor önerisi ile alsam daha iyi olır :( yarın başka doktora gidicrm bakalım sağolun
OykuKubra59 Aalya canım benimde böyle olmuştu emerken daha çok kızarıyordu doktora gittim hassas bi cildi oldugunu söyledi şampuan krem uni baby kullanıyordum kurutur o cildi dedi şimdi mustela kullanıyorum çok iyiyiz çok şükür 🙏🏻
mmervepanavur Aalya ayni sekilde olmustu gul suyu pudra karisimi surduk sondurdu tamamen deneyin derim
Prensessliya Aalya canım bu alerji de olabilir bence çocuk alerji bölümüne götür , benim bebeğim sadece böyle baş kısmında vardı çocuk alerji bölümüne götürdüm atopik dermatit dediler alerji testi falan da yaptılar krem kullanıyorum sürekli nemli tutuyorum
Aalya Aalya bugun doktora gittigmde sünmüştü kızarıklık doktora tarif ettım ama bir sey demeddı. Yarın baska doktora gidicrm ınsallah sorarım ona
benbirikimiyim Aalya benim kızımda aynısı oldu sütümü sürdüm 1 haftada tamamen geçti, konak için de zeytin yağı döktüm hafif masaj yaptım ince uçlu tarakla taradım temizlendi.
Aalya benbirikimiyim onuda deniyim benım bebeğim 10 20 gunlukken basladı bu surekli artarak kızarıyor gun ıcınde sonra sönüyor az kızarıklık kalıyor
Aalya elifsezer_ ben doktora sıkayetınız ne dedıgınde soyledım. Dktor bence bir seyden anlamayan biriydi cocugu çeviremedi bile ensesindeki konağa bakmak ıcın 😐
elifsezer_ Aalya Canm ben alerjiyede benzettim.Oğlum 40 lıyken vücudu böyle olmuştu.Doktora götrdüm alerji dedi.Ben o gün çilek yedim o alerji yapmış oğlumda.Canim sen alerji yapacak meyve sebze falan yedinmi?