Bugun doktora gittim ve gün ıcınde boyle cok kızardıgını soyledım. Bebeğşm 42 gunluk ve kaşlarıyla saçında konak olusmaya baslamıs. Sadece sampuan ve nemlendırıcı verdi gecmezse gel dedi. İlaçlar ıcın kucuk oldugunu soyledi. Başına gelen var mı inanın gördukce içim gidiyor kızımı çok üzülüyorum. 20 gundur geçmiyor bu isilikler ne yapmam lazım siz neler yaptınız nolur soyleyın 😣