NesliEce Canan38 Bende sadce baktim hic elini sokmadı çatı muayenesi gbi olmadi pansuman yapti sadce iyi gzl ddi
Canan38 NesliEce İnşallah banada öyle yapar huylanıyorum ya kanamam var ya doğumda falan çekinmedim de şimdi çekiniyorum
NesliEce Canan38 ben cok acir mi dye korkyordm valla dgmum zor geçmişti sdce bakti oyle pansuman yapti tm ddi sasrdm bana da alttan muayene.olyo dediler ama oyle bsey olmadi benm inşallah sende olmaz
Canan38 NesliEce İnşallah vallaha benimde zor geçti doğumum karnıma bastırmışlardı ıkınamadım yetmedi 🤦😫
NesliEce Canan38 Bnde de oyle ve yirtilmam kanamm cok olmustu bnm ondn ic dkis fzla dışarı 3 tane denldi bna
Kirpapatyasi Canan38 canım benim doktorumda dogumdan 15 gun sonra gel dikislerine bakalım demisti gitmedim ama sen git baksn benim hep iltihap kapmisti