Canan38 Kızlar normal doğum yaptım 9gün oldu doktor yarına çağırdı dikişleri kontrol etmek için Acaba nasıl muayene ediliyor acı oluyormu
Ensarmomy Canan38 aynı çatı muayenesi gibi birde alttan ultrason ile bakıyor benimde kanamam vardı ama lekelenme gibiydi rahat geçti
Busra7125 Canan38 korkma kız bak benim iç dış 30 35 dikişim vardi vajinam param parça olmuştu ama çok acımadı aynı çatı muayenesi olur gibi bide karindan ultrason sonra birde güzel pansuman yaptı ohh miss
Haceromer Canan38 valla benide kontrole çağırmadı doktorum. Gitmeye gerek yok bence. 40 olunca gel dedi. Gittim ultrasından baktı
Alim7189 Canan38 canım alttan muane ediyo dikislerine bakiyo nasıl diye birde ultrasonl rahime bakiolar toparlanma var ki diye.
Canan38 Alim7189 Evet doğru ama erken diyorlar daha 9gün oldu 40ından sonra çağırırlarms genellikle acaba Enfeksiyon kaptımı diye de bakacaktır Heralde her doktor aynı değil demekki