Cagankdr minikailemmm azıcık ağlıyor ama geçiyor bacakta yapılan yerde sonra kızarıklık olabiliyor daha önceki aşılarda ateş olmadıysa bundada olmaz demişti ebe olmasdida ben 2 gün banyo yaptirmadim acısız geçsin inşallah 😊
Mehmetim01 minikailemmm agizdan kesinlikle yapiyorlar canim ama istersen iki bacak istersn 2 koldan da yapiyorlar yanu illa backdan olacl diye bisey yok kolda olabilir ama toplamda 3 tane yani
ahdkh8689 minikailemmm ağızdan çocuk felci aşısı yapılıyor canlı aşı yani bise iki bacak ilk dozunu vurulmuştur zaten bu ikinci doz oluyor cnm