minikailemmm çocuk felci aşısıydı oral olarak verilen yanlış hatırlamıyorsam. Aşı kartında 3 görünüyor ama 1 tanesi iptal edilmiş sağlık bakanlığı tarafından bebeklere aynı anda yapılması ağır geldiği için. 2 bacaktan bir de ağızdan damla şeklinde yapmışlardı bize. Ertesi gün banyo yaptırabilirsin demişti hemşire. Her aşı sonrasında olduğu gibi hafif ateş ve huzursuzluk oluyor malesef..