Deletedmom0099 doktora bunu söylemediniz mi ? Benim sütüm var dolapta mama yerine onları vereyim en azından diye. Bence tekrar deneyin ama şöyle deneyin mesela bebeğiniz iyileşince bir gün belirleyin ve sabah sadece atletle temiz bezle açken evde tartın ( yöntemi biliyor musunuz ; tartı yeri değiştirilmeyecek, mümkünse aç ve aynı kıyafetle olmalısınız, siz tartılacaksınız sonra bebeği kucağa alıp tekrar tartılacaksınız. Aradaki fark bebeğin kilosu ) tartıda çıkan sonucu o gün kaç kez emdiğini kaç kaka
kaç çişli bez aldığınızı ve kaç kez uyuduğunu not edin. Mama vermeyin 3 gün sonra tekrar aynı şartlarda tartım. Eğer kilo farketmişse ve + çıkan değeri 3 e böldüğünüzde min. 25 gr çıkarsa ( alt sınır ) bu ayda min 750 gr denektir ki anne sütünde alt alınır 600 e kadar bağışıklığı düşmediği sürece kabul görür. Şişko bir bebek olmaz ama anne sütü içmiş dinç bir bebek olur.