Deletedmom0099 Marjinal_Anne2 bende kullandım canım baya işe yarıyor bide milk tea var o daha da etkili
Ata0905 Marjinal_Anne2 bende çok yaradı fark edilir derecede . Suyu da ihmal etmemek gerek . Sonra kendiliğinden bıraktık mamayı.
Melikederinakinnn Marjinal_Anne2 kuzum onlara hc para verme bestlak bir haftada bitiyor ve gereksiz pahali. Emzirme danisma dilruba hanim var onun kendi cati var momstok belki duymussundur o efsane bisey ondan al ve bir ay yetiyor mis gibi sutun artiyor
Melikederinakinnn Marjinal_Anne2 ben bestalk da kullandim galactagoda kullandim solgarin sut arttici b12 vitaminide kullandim ana momtsok dyorum ve maltana malt ananas armut 👌👌👌
Mihtesemanne Deletedmom0099 sütünüz yettigine inanıyorsanız vermeyin hastalıktan kaynaklı vermiştir kiloyu toparlar inşallah
Melikederinakinnn Deletedmom0099 ay kesinlikle baska doktora git ve mama baslama yani sutun varsa emzir emzirirken antibotik niyetine zaten yine alir eme eme sut ice ice. Vla bzde yaklasik bir aydir idrar yolu enfeksoyunumuz var bu ay yuz gram almisiz doktor buna rgmn ek gidaya bslatmadiki ki on gun sonra alti ay olcaz emzir bolbol diyor
Deletedmom0099 Melikederinakinnn yaa işte doktor var doktor var. ilk 6 ay anne sütünün önemini unutmuş artık doktorlar
Husley Melikederinakinnn yaa benim de sütüm baya azaldı bestlac kullanıyorum 2-3 gün oldu ama faydasını gördüm diyemem . Memnun kaldınız dımı. Bir de dediklerinizi denemek istiyorum
Melikederinakinnn Marjinal_Anne2 evet cnm dilruba hanimin cayi benim bir gogsum korermisti resmen 20 cc zor ckyodu simdi en azindan 50 60 cc cikiyor tabi bende yeni basladim ama herkes gercekten cok tavsiye ediyor bence denenmeli her anne icin yavas yavas emzirdikcede caylada artiyor maltanada migros carrefour marktlerde var
Melikederinakinnn Deletedmom0099 valla bizimki yetyosa eger kilosuna boyuna gore bakiyor anne sutu devam dyo iki yasina kadar eger sutun geliyorsa ek gidayla brlkte verevilirsin diyo tabi herkesin o kadar sutunun gelmesi pek mumkun olmuyor malesef ama yetmeynce oneryolr ek gidaya
Melikederinakinnn Husley canm gercekten deneyebilirsin instagrmda emzirme.danismanligi diye cikiyor en basta zaten cayini gorceksin faydasni da gorceksin tabi tek cayla degl duzenli beslen ve mutlaka gunde uc lt su uc ara ogun cay zaten herkes ck memnun hic kalmadim dyen yok nrdeyse
Aysebdr Artık doktorlar da hemen mamaya yönlendirmeye başladı. Her ay bir kilo aldı diyosun gayet iyi bence kilo alımı sütn yarıyı demek ki. Ben olsam 15 gün daha kontrol ederdim ve hala kilo alımı yoksa ya da normalden azsa başka Bi doktora tekrar danışırdım.
Elam01 Deletedmom0099 benim bebegimde 4aylik bizde kilo kaybi degilde bu ay az kilo aldigi icin 10gun takipten sonra doktorum mamaya karar verdi fakat biberon almiyor nasil yapacagim bilmiyorum🤷♀️gecmis olsun sizede bence kilo kaybettigi icin bir süre mama düsünun cabuk toparlasin yavrucak mama meme olarak verebilirsiniz
Deletedmom0099 Elam01 15 gün daha beklemek istiyorum canım, hastalıktan sonrada almazsa anlıycamki sütüm beslemiyor. ben mamajoo biberon kullanıyorum, çalıştığım için sağılmış süt içiyo. çok memnumum denedin mi bilmiyorum
Kaveda Deletedmom0099 bence 1 ay beklemeyin saglik ocaginda haftalik gidip tartıyorum baktınız kilo almıyor ona gore davranin