Cigdemcey Alpimm benim abimin ayağı 6 parmakmış oda pramatüre doğmuş annem ameliyatla aldırdık demişti canım
Canparcam_ Alpimm 1 aylık bile yoktu canım. Doğum yaptığı hastanede aldılar. İstanbul Kartal’da ikamet ediyoruz. Avicenna Umut Hastanesi’nde oldu. Özel hastanede yani
Zeyzeyka Alpimm geçmiş olsun canım sağlıkla yavrunu kucağına alırsın insallah, stres yapma çocuğunun sana ihtiyacı var bak doktor ne güzel açıklama yapmış alınır küçük bi operasyonla diye şükür ki bi eksiklik yok parmaklarında güzeli düşün güzel olsun ❤️
Nisameselesi Alpimm yok canım son 4 hafta gelişmedi 36 haftalık doğdu sizin daha zor ama emin olun hemen büyüyorlar belliki sizde fedakarsınız gerekli çabayı göstereceksinizdir kendinizi üzmeyin ve sütünüzü bebeğiniz için kaliteli hale getirin küçük ama çok güçlüdürler inşallah bugünlerde çabucak geçecektir. Bizimkinin bir elinde iki baş parmağı var ikiside kemikli ve şekilleri normalden değişik ama estetik ameliyatla normale döner inanıyorumki ikimizinkide
Alpimm Nisameselesi inşallah cnm bende inanıyorum ki bu günler geride kalacak hepsi herşey düzelecek. Allahim bütün çocuklarımıza sağlıklı ömür versin
Eslemmomy Alpimm Allah şifa versin canım benim üzülme sıkıntılı bir şey olsa zaten müdahale ederler gönlünü ferah tut InsaAllah bir an önce çıkar yavrum bizde 11 gün kaldık çok zor
Ftmvrs13 Alpimm kuzum hiç üzülme ben sol elimden 6 parmakla dünyaya gelmişim ve bunu o zamanlar ne doktorlar ne de annem fark ediyor taki Eve gelip getirip ablam bakana kadar 8 yaşına kadar öyle yaşadım o zamanki maddi yetersizliklerden dolayı sekiz yaşında özel bi hastane de ameliyat oldum hiç bişey olmadı tabi benim ki kemikleşmişti artık normal parmak gibiydi Ama sorunsuz atlattım hiç bşey olmadı korkma küçük bi operasyonla alıyorlar hemen
Mom870 Alpimm bir tanıdığımda aynı şekildeydi eli hiçbir sorun yaşamadı hatta en sonunda aldırmıştı olabiliyormuş üzülmeyin
aleynaerva Alpimm evet cok yakin arkadaşımın kizi oyleydi dogdugunda 1 aylik bile degildi alindi hicbir iz belirti yok normal parmakları aynu