Deletedmom388 aybars97 Bizim de arabamız yok.Taksi ile gidip taksi ile döndük.Kızım da pusetteydi,örtüsü vardı üzerinde.Hastaneden böyle çıkmıştık,her yere de o şekilde gittik.