aybars97 Doğumum aralık sonu ocak başı gibi görünüyor. Arabamız yok, hastaneye taksiyle gidip taksiyle döneceğiz inşallah🙏🏻Yol 20 dakika sürüyor ve aşı, genel kontrollere neyle götürüyorsunuz?
hunilimomm aybars97 port bebe vardı canım bende hediye gelmişti pisst ağır oluyordu tek basıma taşımak bana zordu onu kucağıma alıyordum yaz bebeğiydi üzerine yine de ince bi battaniye örtüyordum
Gzdzeynep aybars97 pusetle çıkarmıştım ama hastane vs tek başıma gideceğim zaman hep slingle götürdüm aşırı pratik ve kolay oluyor. Doğumdan itibaren kullanılıyor sling
acikahve aybars97 Artık hastanelerden bebeği pusetsiz çıkartmak yasak. Mecbur puset kullanmanız gerekecek. Zaten sonrası için de en rahat ve güvenli taşıma yöntemi bu. Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın 😊
Merve-miray aybars97 Pusetle ama çok ağır oluyor bebekle birlikte bez olan pusetlerden almanı tavsiye ederim canım.
elmaliturtam aybars97 sağlıkla kucağınıza alın inşallah eşiniz ile gidip gelecek iseniz puset olabilir ama slingde rahat hem anne kokusu ile anne kucağında bana daha korunaklı geliyor
duygukoc aybars97 pusetle canım pusetin üstünede bir örtü tülbent yüzü pusetin açık tarafı kapansın diye o şekilde
Boncukk_180520 aybars97 puset kullanıyorum canım ama küçükken yanı doğdu sıralar da ana kucagı kullanıyordum
Kiraz aybars97 bende ocakta doğurdum pusetle götürdüm pusetin ğstünede kafife puset örtüsünü koymuştum ama çok az yürüyüp arabaya binmiştim siz pusete koyun bebeğin üstüne battaniye örtün birde pusetin üstünü örtün ocakta çok soğuk oluyor genelde karnı oluyor hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama