tombikannesi bende ankaradan geldim hatay geliniyim, bebegim daha 2 aylıktı ilk yolculugumuzu yaptik. Sonra 7 8 kez daha gittik geldik. Yanınıza herseyi alabilirsiniz bebekle ilgili. Aglarsa huzursuz olursa diye düşüncelere kapilmayin oyalanir, oyalanmasa bile stres yapmayın. Bebektir aglar yani. Sevdigi oyuncakları atistirmaliklari yaniniza alin mutlaka. Iyi yolculuklar