tombikannesi
uçakta çocukla ilgili her şeyi yanınıza aldırıyorlar. 5 buçuk aylık kızımla aktarmalı yurt dışı yolculuğu yaptım, 2 ve 5 saat olmak üzere, toplam 7 saat. Şurup, su, iki dolu koca termos vs her şeyi geçirdim. Bakmadılar, sormadılar bile. Emen bebişinizi inerken ve kalkerken emzirşrseneniz, basınç konusunda sorun yaşamazsınız. Diğerine de çiğniyorsa sakız verebilirsiniz iniş ve kalkışlarda. 🍀