Bugdu kızımı 3 gün götürmedim hemşire arkadaşım götürsen de yapacak birşey yok dediler zaten öyle ağır olmuyor ateş oluyor oda 38 i bulmuyor aniden inip çıkıyor ben 4saate bir calpol verdin en son 3.gece halsizliği için acile götürmek istedim iğne serum yaparlar diye yine yapmadılar sadece şurubun içine 4 damlalık bir ilaç koydular içirdiler eve geldiğimizde sabah toparlandı çok iyiydi. Götürdüğüm de özel bir pandemi hastanesiydi. Çok acil bir şey değilse tedavi vermiyorlar sizin daha çok küçük bol bol emzirin kızınız için zerdeçallı çay yapıp günde çeyrek çay bardağıda olsa içirirseniz çok iyi gelecek 🍒 çok geçmiş olsun korkmayın biz atlattık inşallah sizde atlatacaksınız 🤲🏻🤲🏻