Arkadaşlar çok korkuyorum lütfen bilgisi olan yaşayan biri varsa yazabilir mi? Bebeğim cuma gün bexero oldu, menenjit aşısı. Diğer dozları da ateş yapmıştı zaten bu da yaptı. Ama dün gece hapşırmaya başladı ve bugün de burnu akıyor. Serum fizyolojik ile temizledim ama yine de akmaya devam ediyor ve halsiz. Ateşi düştü aslında ama çok korkuyorum. Psikolojik mi bilmiyorum ama sanki benim de boğazım ağrıyor gibi böyle öksürme isteği var gibi. Geçirenler nasıl belirtiler gösterdi bebekleriniz? Sabah da böyle olursa doktora götürürüm ama sabaha kadar sizlerden bilgi almak istedim. Şimdiden teşekkürler 🙏🏼