Nurselcaglar canım valla benim eşim de aynı öyle hep elinde telefon sırf o oyunu oymak için şarjz aletini yanından ayırmıyor başka bi yere gitsek bile çocuğun çantasını al oyuncağıni unutma diyorum o ilk önce şarjını aliyo onu unutuyor deli oldum artık gece yarısına kadar oynuyor ben bebegimle birlikte uyuyorum onu emzirmeye kalktığım da gecenin saat bilmem kaçı beyefendi hala oyun peşinde telefon bozulacak artık bozulsada kurtulsam