Nurselcaglar Hmm... yok cnm benim ki öyle değil. Geldiğinde her iki çocuğuylada ilgilenir. Büyüğüyle sohbet eder, küçüğünü de öper koklar, azıcık alır. Yemek yeriz. Sonra biz biraz sohbet ederiz. Ben çayı koyarım o oyuna başlar. Gecede büyüğünü uyutur uyku saatinde yanına uzanır o dalana dek. Sonra başlar oyuna.