AygulSina biliyorum. ( nachsorgehebamme) ama ben istemedim. Önce bi ebe buldum. Çocuğum var 2 yaşında onunla gelebilirim ancak dedi. Önce tamam dedim sonra çocuğuma hastalık falan bulaşır diye istemedim. Bir kuruluş var koki diye oraya başvurduk Doğumdan sonra çocuk doktorumuzun tavsiyesiyle. Yardıma geliyorlar. Bizim kız gündüzleri uyumuyordu pek. Şimdi haftada iki gün çocuk hemşiresi geliyor. Konuşuyoruz, tavsiyeler veriyor neyi nasıl yapabiliriz diye. Bazen uyutuyor, ya da ben uyutuyorken eşlik ediyor. Bazende oyun oynatıyor.
Son gelişinde anne - bebek gruplarına katılmamı önerdi.
Sen böyle birşeye katıldın mı?