Jutenya2020 Pelin55 benimde bozulan süpürgemde fakir başta çok iyi süpürüyordu ama sonra yavaşladı cvp için teşekkür ederim
Goktugmom_ Jutenya2020 https://www.arcelik.com.tr/elektrikli-supurge/s-7564-supurge?gclid=Cj0KCQjw2or8BRCNARIsAC_ppyZatn_ZJHj_h3LYazCBaJMNjKBXgjmWm-Bx-QM0Z3RfXAWbvuGtcJ8aAj2yEALw_wcB&gclsrc=aw.ds bunu kullanıyorum memnunum
NunuDudu @Jutenya2020 annem Philips maraton kullanıyor çekişi iyi fakat borusunda sıkıntı var.abimler elektrolux kullanıyor gayet uygun fiyatlıydı geçen yıl inanılmaz memnunlar. Ben beko kullanıyorum hiç memnun değilim 🙎♀️
Mucizebebegim8 Jutenya2020 vestel yıldız kullanıyorum bebek uyurken bile süpürüyorum sessiz tavsiye ederim
sekerbebek Jutenya2020 ricamederim cnm arkadaşıma da aldırdım geçen hafta bgn sordum baya iyi çok memnunum dedi