Jutenya2020 Bugün süperge alacağım 1000 tl civarına kadar alabilirim kullandığınız memnun kaldığınız süpergeleriniz varsa önerebilirmisiniz karaca vantuz a denk geldim trendyol da kullanan var mı memnunmusunuz ??
teachersrn Jutenya2020 kardeşim çeyizine karaca vantuzu aldı. Biraz denedik beğendik açıkçası, iyi çekiyor ve hafif. Bende rowenta var çok iyi çekiyor ama çok ağır çok zor kullanıyorum tavsiye etmem. Anneminki arçelik. O da çok hafif ve çok rahat bence.
Zelisblt Jutenya2020 arçelik in o kırmızı süpürgesini tavsiye ederm, eşimin bekarlık süpürgesi 10 yıldır kullanıyormuş. Çeyizime sinbo almıştım hiç memnun kalmadım sattım hala 2 yıldır hala eşimin kini kullanıyorum çok memnunum :)
Pelin55 Fakir ranger kullanıyorum cekis gucu guzel ama.ileri supurmesi eziyet ileri doğru supuremiyorjm cok.pisman oldum aldığıma
Jutenya2020 Pelin55 benimde bozulan süpürgemde fakir başta çok iyi süpürüyordu ama sonra yavaşladı cvp için teşekkür ederim
Keremtugra Jutenya2020 2 ay once philips aldim 1900 aldim ama uygun modelleride var cekisi cok guzel hafif toz torbasiz
sekerbebek Jutenya2020 Samsung VC07R302MVP Toz Torbasız Elektrikli Süpürge bunu kayınvalideme aldım çok memnun cnm hem de 589₺
sekerbebek Jutenya2020 ricamederim cnm arkadaşıma da aldırdım geçen hafta bgn sordum baya iyi çok memnunum dedi