Shraa canim benim bende iyilesmiyor diyince cok.uzun zaman oldu sandim. Parmagimiz kesilse 15 günde geçmiştir nasil gecsin dikislerin. Biliyorum cok korkuyosun aci cekiyosun üzülüyorsun eskiye donmek istiyorsun. Ama inan geçecek. Bende dogumdan sonra 1 bucuk saate yakın dikildim. Cok fazla dikisim vardi. Simdi bebegim 10 aylik. Goruntu cok.iyi. Dikislerin izi bile yok. Agri sizi acı hiç birşey yok. Korkma olur mu. Kendini strese sokma. Batikonla tampon hareketleri.ile sargi beziyle dokun. Sonrada.mutlaka yine kurula tampon hareketlerle. Nemli bir bolge oldugu icin ve hala kanaman vardir. Kuru tutmak isini kolaylastirir. Surekli depend ya da ped hangisini kullanıyorsan saatte bir degistir. Enfeksiyon kapma. Evet su anda acayip zorlamıyorsun ama yolun sonu aydinlik kocaman optum seni😇 sorun yardima ihtiyacin olursa burdayim. Ve harika is cikardin bebegin hayirli olsun 🥰