Selam canlar benim doğum yapalım 15 gün oldu dikişlerim hala iyileşmedi üzerine oturamıyorum hem içeride hem dışta çok dikişim var ve dikişlerim ayrık duruyor doktora gittim iyileşecek zamanla diyor ,dikişlerin iyileşmesi için yumurta beyazını yağsız kavurup bez içine koyup dikişlerin üzerine koyan varmış iyileşmesini hızlandırıyormuş varmı yapan bilen yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏😭