Alyaveannesi [bilinmeyen] tek kisilik olsa dahi alinmadimi 😒 ay hersey ozelde rahat ama o da maddi durum iste 😒
Dfnars [bilinmeyen] evet insan o durumda eşini arıyor beni yürüttü lavaboya götürdü üzerime giydirdi Allah razı olsun ondan ❤️😊
Huzurum42 Alyaveannesi nigdede oldum sezeryan tek kisilik odada kaldim annem esim ve eltim vardı ilk gece sonra esim eltim kaldi yanimda ucretsizdi devlet hastanesinde
Gzmocal Alyaveannesi baska hastaneye gidiyordum ama doguma almadi beni sancili halimle baska hastaneye acilden gittim
Ogulveannesi Alyaveannesi bende devlet hastanesinde yapmıştım özel Suit Oda hepsi odaya süs herşey yapılıyordu ama önceden ayarlamanız gerekiyor çünkü dolu oluyor o odalarda
Ogulveannesi Alyaveannesi tek kişi büyük oda gaLiba eŞin misafirin kalıyor orası birazdaha büyük gördüğüm kadarıyla
Emneasrncnar Annesibebisi Trabzon numune hastanesinde mi Doğum yaptınız bende orada yaptım ve çokta memnun kaldım 😊
Annesibebisi Emneasrncnar aynen numune hastanesinde yaptım:) ben de memnun kaldım devlet hastanesinden beklemiyordum temizdi gayet ferahtı